Αιτήσεις τοποθέτησης
ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης


Τύπος Αίτησης
ΑΜ
ΑΦΜ*
Κωδικός**
Προσοχή! Για αποφυγή προβλημάτων χρησιμοποιήστε ΜΟΝΟ το Mozilla Firefox ή το Google Chrome ή το Microsoft Edge και ΜΟΝΟ από σταθερό υπολογιστή ή Laptop.
**Αν θέλετε να έχετε πρόσβαση σε προηγούμενη αίτησή σας πρέπει να εισάγετε και τον Κωδικό Επεξεργασίας που αναγράφεται στην εκτυπωμένη αίτησή σας, αλλιώς για νέα αίτηση αφήστε το πεδίο κενο.



Οδηγίες

Για αναλυτικές οδηγίες κατεβάστε το εγχειρίδιο χρήσης από εδώ

Για να εισέλθετε για πρώτη φορά στην εφαρμογή, παρακαλώ εισάγετε τον Αριθμό Μητρώου και το ΑΦΜ σας, στα αντίστοιχα πεδία.

Αφού καταχωρίσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αίτησή σας, μπορείτε να την αποθηκεύσετε όσες φορές θέλετε. Όταν αποφασίσετε ότι θέλετε να υποβάλετε οριστικά την αίτησή σας, θα πρέπει να την οριστικοποιήσετε από την αντίστοιχη επιλογή. Μετά την οριστικοποίηση (και μόνο τότε) θα μπορείτε να εκτυπώσετε την αίτηση. Αν μετά την οριστικοποίηση της αίτησης (και μέχρι τη λήξη της προθεσμίας που έχει δοθεί) θέλετε να κάνετε τροποποίηση της αίτησής σας, θα πρέπει να συνδεθείτε στην εφαρμογή και μαζί με τα στοιχεία σας (ΑΜ, ΑΦΜ) θα πρέπει να εισάγετε και τον Κωδικό Επεξεργασίας, ο οποίος αναγράφεται στην εκτυπωμένη αίτηση. Αν προχωρήσετε σε τροποποίηση οριστικοποιημένης αίτησης(δημιουργώντας νέα), θα πρέπει να γίνει οριστικοποίηση εκ νέου.

Τηλεφωνική Υποστήριξη: 2310503731, 2310503730. Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος καλέστε 2310503754.