logo

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ακολουθώντας τις οδηγίες του με αρ. πρωτ. 19014/Ε3/18-2-2021 εγγράφου του ΥΠΑΙΘ (ΑΔΑ: ΨΛΕΡ46ΜΤΛΗ-Ω5Κ), σας ενημερώνουμε ότι ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ θα αποστέλλονται στην Υπηρεσία μας ηλεκτρονικά, με υποβολή της Υπεύθυνης Δήλωσης - Αίτησης η οποία θα δημιουργείται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η προθεσμία Υποβολής των αιτήσεων είναι: από 17/02/2021 έως 10/03/2021

Στο πεδίο του «ελεύθερου κειμένου» που έχετε ήδη επιλέξει μέσα στην ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση, θα αναγράψετε το παρακάτω κείμενο και θα συνεχίσετε τη διαδικασία υποβολής.

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 46, παρ.2 του Ν. 4777/2021 (ΦΕΚ 25 τ.Α΄/17-02-2021) που τροποποίησε ως προς τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων παραίτησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το Ν. 4386/2016 (ΦΕΚ 83 τ.Α΄11-05-2016) παρ.2 του άρθρου 33 και το τελευταίο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 4 του Ν. 3687/2008 και επειδή σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας έχω θεμελιώσει το δικαίωμα της συνταξιοδότησής μου από το Δημόσιο, σας  υποβάλλω  την παραίτηση   μου   από την υπηρεσία και παρακαλώ να την κάνετε αποδεκτή αυτοδικαίως με τη λήξη του σχολικού έτους.

Στο πρόσωπό μου δε συντρέχει κανένα κώλυμα από τα αναφερόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 148 του  Ν. 3528/2007.

Επιπλέον, θα πρέπει να αναγράφετε τα παρακάτω στοιχεία:

Κλάδος:..........................................................

Σχολείο οργανικής:..........................................

Σχολείο υπηρέτησης:......................................

Α.Μ.:.............................................................

Θέση ευθύνης, εφόσον υφίσταται (π.χ. Διευθυντής/ντρια, Υποδιευθυντής/ντρια κ.τ.λ.):

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης  η αναγραφή "ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης" στο πεδίο "Προς", δεν προϋποθέτει την αυτόματη αποστολή του στην Υπηρεσία μας.

Τελειώνοντας τη σύνταξη της αίτησης, αφού αποθηκεύσετε το αρχείο ΡDF ή τον κωδικό επαλήθευσης στο δικό σας e-mail, να το αποστείλετε στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Επιπροσθέτως, σας επισημαίνουμε ότι οι αιτήσεις παραίτησης θα γίνονται δεκτές μόνο μέσω τις ενιαίας ψηφιακής πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) ή με φυσική παρουσία κατόπιν ραντεβού στο πρωτόκολλο.

Για διασφάλιση και ενημέρωσή σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε την επόμενη της υποβολής της αίτησής σας στα τηλ. 2310503740 και 2310503782 προκειμένου να λάβετε τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησή σας.

 

Παρακαλούμε να δείτε τα συνημμένα αρχεία

Συνημμένα:
 Τροποποίηση των προθεσμιών υποβολής αιτήσεων παραίτησης.pdf 1165 kB
 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ 2020.doc 75 kB
 ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ από ΓΛΚ.pdf 112 kB
 ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ 2021.docx 14 kB
 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ από ΓΛΚ.doc 41 kB
 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ N.1599.1986.doc 47 kB